Sköna maj!

Denna underbara månad då hela naturen exploderar i de mest sprakande färger. Solen, värmen.....
Det har hänt mycket sen sist. Vi har fått umgås lite extra med barnbarnen Collin och Cornelia, då Martin och Madeleine kommit över biljetter till Taylor Swiftkonserten inne på Friends arena. 
Jag får dock skämmas då jag inte har några bilder från detta besök.........😞
 
Helgen efter var det 11-årskalas för Elis. Och trots att jag försöker tänka på figuren kunde jag inte låta bli att proppa i mig supersmaskig tårta och glasssandwich. Men en dag i veckan får man slarva, det är sen gammalt.
 
 
 
 
 
Efter det var det dags för första badet som alltså skedde 19:e maj! Vill ju inte vara en badkruka! Fast Johan och kidsen hann före med med någon dag........😏
 
 
 Dags för ett besök i Malmö igen och vi passade på att träffa vänner. På Kajuteriet med Johhny och Sassa. Det blev hamburgare till grabbarna, vi brudar tog musslor. Och såsen till dom gick inte av för hackor, som synes! 😅
 
 
 
 
 
 
Dagen efter till campingen i Lomma för en återförening med med våra spanjorer, Mona och Charlie. Framåt kvällen fick vi njuta av en fantastisk solnedgång. 💛
 
 
 
 
 
 
 
 
Familj, Vänner | Familj, Husbilsliv, Vänner | |
Upp