Borensberg

Denna smått tradiga väntan på lite värme börjar bli lite irriterande.
Vi älskar ju vår lilla plåtis men såklart längtar vi efter utelivet. Äta ute, diska ute ja, överhuvudtaget leva ute.
Vi klarar av livet alldeles utmärkt inne i
bilen, det är inte det, men vi längtar väl ALLA efter lite sol och värme? Eller har jag fel?
Shorts eller en tunn klänning på, bara ben och badtofflor. Lite salta bad och paddleboarding. Det är vad jag vill ha! Är det för mycket begärt?
Förlåt, jag vet, jag begär en hel del faktiskt. Jag har ju det som betyder mest, hälsan, ett fritt liv och en man jag älskar. Fina barn och underbara barnbarn.
Jag har allt jag behöver.

Nog med gnäll, över till aktuell status.
Vi är just nu i Borensberg, en av våra favoriter. (Hittills vill säga, vi hoppas ju på många nya.)
Vi ligger precis längs med Göta Kanal, ljuvligt. 
Och vi fick en fin kväll med sol och faktiskt några grader varmare, även om vi inte sitter ute....
Ett besök i vår speciella lilla ostbutik, Carmarda, dom har en speciell pestoost som är fantastisk att riva över pastan!  Och det blev även en pizza på Borenbergs pizza, alltid lika goda pizzor! 

Känns hotellet igen? Kan väl tänka det, har man sett filmerna har man sett hotellet. Kult!
 
 
 
 
 
 
Husbilslivet | |
Upp