Aprilväder

Alltså detta väder, jag blir tokig! Blåst, kyla och och en massa annat skit, som snö och regn och dominerat denna månad. Nu vill jag ha värme och sol, inget annat! 
Jag vill grilla, bada och paddla på min supbräda, och fiska lite med mitt nya spö. 
Det kan man väl göra ändå säger ni? Nja, det mesta kan man väl, men jag vill ha shorts på mig, gå barfota och svettas i solen! Sån är jag, lite lat, bekväm och ett riktigt sommarfreak. 
 
Denna blåsiga kalla helg blev det Smygehuk, Simrishamn och till sist Snogeholm. Utan shorts, paddel och grill. Vinden låg på hårt, kylan bet fortfarande i kinderna men sol hade vi i alla fall. Alltid nåt. 
 
 
 
 
 
Ditten och datten, På tur med Jösse | Husbilsliv, Plåtis, Skåne | |
#1 - - Maria Jonsson :

Ja jag håller med. Vill ha sommar och sol nu ❤️

Svar: Verkligen! 😅❤
Anneli Esseus

Upp