Att en kan få ha det så gött!

Tänk att få vakna upp i denna ljuvliga omgivning, jag är sprickfärdig av glädje och tacksamhet för att jag får vara med om detta. Och jag sänder en tanke till den som gjort detta möjligt, tack pappa. Hoppas du ser mig nu...........
 
Fricamping, nånstans utanför Gränum, precis vid sjökanten, ljuvligt, sagolikt vackert, lugnt och skönt. Naturligtvis blev det en del Suppande på detta härliga plattvatten. Och en runda i den vackra skogen, med rejäla stövlar på, sist hade jag 3 fästingar med mig hem, det vill jag helst undvika. Vem gillar fästingar? Inte jag och säkert inte ni heller? 
 
Hade hoppats hitta lite svamp, men där gick jag bet. Bara vita, visserligen vackra men säkert oätliga, i alla fall enligt svamplexikonet jag hade med mig. Och en del av dom såg inte alls aptitliga ut, slemmiga och äckliga. Har visserligen sagt, i ett obevakat ögonblick, att om jag nån gång skulle komma till Amsterdam, skulle jag testa på lite "Happy Mushrooms". Dom verkar ha lite mer koll på läget där, vad gäller svampar i alla fall. Ska nog inte ens tänka tanken i denna skog. 
 
 Jag hoppas ni fattar att jag skojar? Om svampen alltså.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lycka, På tur med Jösse | Blekinge, Husbilsliv, Höst, Natur, Nya upptäckter, Plåtis | |
#1 - - Anna / boihusbil.se:

I Amsterdam finns en ställplats placerad sp du med lätthet kan ta dig till svamparna :)

Svar: 🤣🤣🤣 Bra, då hör jag av mig till dig när det blir dags!
Anneli Esseus

#2 - - Anna / boihusbil.se:

I Amsterdam finns en ställplats placerad sp du med lätthet kan ta dig till svamparna :)

#3 - - Lena:

Vackra bilder

Svar: Tack Lena! 🙏
Anneli Esseus

Upp