Första maj, välkommen!

Om jag inte hade sprungit åt andra hållet än det jag tänkt,  på min joggingrunda idag på morgonen, hade jag inte upptäckt Vitemölla. Förr var detta ett gammalt fiskeläge och här är så otroligt vackert. Små fina välskötta trädgårdar och gamla fina hus. Och det gamla badhotellet! Som hämtat ur en film. Just nu renoverar man så det är stängt hela 2020. Får bli lite bilder på detta vackra hus en annan gång. Ni som gått Skåneleden visste ju redan detta förstås, efter som den passerar här. 
 
Desto fler bilder från stranden och naturen runtomkring. En lisa för min själ. Springer nog häråt imorgon också, det fyllde mitt sinne med ro och glädje. 
 
Förresten, höll på att glömma: igår fotade jag just detta träd, då fanns inga blommor. Idag däremot börjar små rosa blommor synas. En dag! Det går fort nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ditten och datten, På tur med Jösse | Husbilsliv, Kivik, Livet, Natur, Nya upptäckter, Skåne, Uppleveser | |
#1 - - Barbro:

Hääärliga bilder Annelie!

Funderar på om vi varit i Vitemölla...?

Svar: Tack Barbro! Och har ni inte det så är det värt ett besök!
Anneli Esseus

Upp