Cykel, motvind och en enda röra!

Löderup. Så hamnade vi här igen, månne det vara en favorit? 😅
 
Idag var målet att cykla till Karl-Fredrik på Eklaholm
En frejdig, blåsig och faktiskt ganska jobbig tur på knappa 2 mil blev det. Jodå, maken var med, lika glad varje gång jag gjorde ett stopp för att fota lite.
För fota måste jag ju, och ingen kan väl motstå ett par nyfikna får? Inte jag i alla fall. 
 
Och Karl-Fredrik då, hur var det?
Nja, det var kanske riktigt vad jag väntat mig. Visst fanns det otroligt mycket vackra saker att titta på. Inte tu tal om det.  Men både Staffan och jag är mycket glada att vi inte är anställda där, fy fan för att inventera i denna röra. Huller om buller, kors och tvärs och upp och ner. En salig blandning av allt och ingenting. 
Jag som brukar älska charmigt halvröriga platser.......?
 
Men mortion fick vi, och Staffan har inte stannat än, han håller igång med allehanda pyssel omkring husbilen. Det ska fyllas på vatten och det ska donas med än det ena än det andra. Han fick tydligen en riktig energikick?
 
Jag däremot ska ta mig en Aperol........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ditten och datten, På tur med Jösse | Husbilsliv, Natur, Nya upptäckter, Uppleveser, Utflykter, Österlen | |
#1 - - Barbro:

Njuter av alla fina bilder!

Svar: Åååååh, tack för dessa fina ord Barbro!
Anneli Esseus

Upp