Skovtårnet

Äntligen blev det en tur med Jösse igen, som vi längtat!
Vi är på väg till Möns Klint i Danmark. Men först ett snabbt stopp för att gå upp och kolla utsikten från fantastiska Skovtårnet.  Här finns även en äventyrspark, som såg så lockande ut jag absollut vill återvända. Jag vill också upp där bland träden, åka i linbanorna, klättra genom tunnlarna, och svinga mig bland trädkronorna. 😅 
Efter denna lata frossarsommar har man dock lagt på sig lite så man är ju inte i sin bästa form precis. 😂
Men jag har ju hela vintern på mig att träna, eller hur? Och drömma kan man väl få göra?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På tur med Jösse | Danmark, Husbilsliv, Höst, Natur, Nya upptäckter, Uppleveser | |
#1 - - Anna / boihusbil.se:

Vad roligt att ni hann dit innan vintern. Tycker mig känna igen bildernas komposition, vi har upplevt platsen ungefär lika genom linsen. Kul!

#2 - - Anna / boihusbil.se:

Vad roligt att ni hann dit innan vintern. Tycker mig känna igen bildernas komposition, vi har upplevt platsen ungefär lika genom linsen. Kul!

Svar: Vad kul! Ja det var ett fantastiskt ställe, och jag är glad att vi äntligen kom hit, jag har ju velat så länge!
Anneli Esseus

Upp