Skogspromenaden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barn, Barnbarn, Familj, Lycka, Möten | Barn, Familj | |
#1 - - Annette:

Så söt! Men det som slår mig mest är - "Hur i h-te hinner du?" Försöker fånga mina egna två barnbarn och tycker mest jag får med fartränder! Underbara bilder Anneli!

Svar: Hahahahahahahaha, ja det kan vara lite knepigt emellanåt. Men den här lilla damen hade ingen större brådska, hon var väldigt nyfiken på sin omgivning och stannade ofta upp för att titta på allt runtomkring henne. ♥
Anneli Esséus

#2 - - Lotta:

Ljuvliga foton med din touch på en söt flicka = underbart.

Svar: Tack fina du!
Anneli Esséus

#3 - - Rantamor:

Underbara bilder på lillpluttan.
Tror aldrig jag har hört nå namn på henne ...eller någonstans tror jag Cornelia, men det kanske var någon annans lillplutta det.

Ha det bra...vi har ju Morsdag idag.
Här uppe är det kallt å blåsigt.

Tjingelingen från Rantamor.

Svar: Det stämmer bra det där med namnet, visst är det "min" lillplutta som heter så. ♥
Anneli Esséus

Upp