Duvan

 
I ett av alla de otroligt vackra fönster på Haga Sophiamuséet i Istanbul, satt en duva, den kände sig säkert lika liten som jag i detta enorma byggnadsverk. Här tyckte man sig nästan kunna höra historiens vingslag.
På tal om vingslag kan man säkert höra dom på en viss adress i Malmö också. Jag får formligen flyga in på toa då och då. Turistmage kallas det visst....;) 
 
 
 
 
 
 
Resor | Turkiet | |
#1 - - Annette:

Fler vingslag men mindre turistmage önskas dig! ... ja osså fler bilder förstås!

Svar: Tack för det Annette, och ja, visst kommer det mer bilder.
Anneli Esséus

#2 - - Bildmagi:

Underbara, magiska bilder från er resa :-)

Svar: Tack! Alla mina bilder från denna resa är dock tagna med alldeles för högt ISO, därav denna kornighet. Eftersom det skiftade så otroligt hela tiden mellan olika ljus valde jag att istället köra på det för hinna fota så mycket som möjligt. Det var ju inga konstfoton jag ville ha utan så mycket minnen som möjligt. ;)
Anneli Esséus

Upp