Ångerfull!

Lena ville visa mig en handväska idag som hon tyckte skulle passa mig. Och visst gjorde den det, den skreeeeek Anneli. Naturligtvis fick den följa med matte hem.
Men nu är jag mycket ångerfull.......Jag skulle såklart köpt tillhörande plånbok också!  ;)
 
Nåvä, det får väl bli vid ett annat tillfälle. Efter shoppingrundan tog Lena med mig till sitt favoritställe Vanna Beach och, där stiftades lite nya trevliga bekantskaper, bla annat denna lilla fina vovve.
Och ovanför våra huvud vaktade en som hoppades på lite spill...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några timmar senare............
Inte fan kunde jag låta bli att cykeln till stan igen inte! En plånbok rikare och en peng fattigare. Fast är det nåt jag lärt mig så är det att jag inte ska skjuta upp sånt där. Hur många gånger har jag inte gått och dragit på beslutet och då finns varan såklart inte kvar, eller kostar det dubbelt upp. 
 
Så nu är shoppingnerven stillad för ett tag.
Tack gode Gud, amen.
 
 
 
Ditten och datten | Vänner | |
#1 - - Ruth i Virginia:

Konstigt att man känna SÅ för en handväska!
Kul att du fick lillbehöret.

Svar: Hahahahahahahaha, ja jag är nog lite konstig. ;)
Anneli Esséus

#2 - - Anna:

Snyggt. Bra beslut. :)

Svar: Tack Anna!
Anneli Esséus

#3 - - Rigmor:

Ja...hur många gånger har man inte gått och funderat, smakat och sugit på karamellen...för att sen upptäcka, den/det finns inte kvar?! Så det var klokt gjort, mycket klokt. Man lever bara en gång...
Kram kram

Svar: Kram tillbaka till dig Rigmor! :)
Anneli Esséus

Upp