Rawfood House Malmö

En ny favorit. Krispigt, nyttigt, uppfriskande, vackert och fantastiskt gott.
 
 
 
 
 
 
 
 
| Restaurangbesök, Ätbart | |
#1 - - Siri |Diabitfit|:

Ser riktigt gott ut! :)

Svar: Det var jättegott Siri, rekommenderas varmt!
Anneli Esséus

#2 - - Rigmor:

Yes! Du är tillbaka...ordningen återställd.
Bilderna...såg riktigt gott ut, och läckert med ett litet glas bredvid med lite smått och gott i.
Ha det gott, och var rädd om dej...
Kram kram

Svar: Jag är tillbaka, om än i lite "tröttare" upplaga. Men det kommer väl så småningom hoppas jag. Livet går ju vidare även om man åker på en käftsmäll då och då. ;)
Anneli Esséus

#3 - - Paulina Suonvieri:

Älskar Rawfood och vi har ett liknande ställe i Göteborg. Men när jag åker till Malmö ska jag definitivt prova på erat ställe :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra, VÄLKOMMEN!
Anneli Esséus

Upp