Regn, regn och åter regn.

Det blir till att sitta inne idag. Kanske tända lite ljus och ta fram den där boken jag började på för ett tag sen.
 
 
 
 
 
 
 
Ditten och datten | |
#1 - - Niles:

Älskar när det regnar, men då får det helst spöregna också.... vad är det för bok?

Svar: Skuggpojken av Carl-Johan Wallgren. Den är bra, men jag bli alltid så sömnig när jag läser inomhus. Jag läser bäst på stranden, och dit tänkte jag INTE bege mig idag, hahahahahahahaha! Får väl sitta upp och läsa, inte lägga mig i sängen.
Anneli Esséus

#2 - - Rantamor:

Men jag undrar var du har hittat den gubben nånstans ???
Hörde på radion i morse att ni fått mycket regn och skulle hålla er innomhus !!!

Har också lätt att somna när jag läser...

Tjingelingen från Rantamor å Rantafar i fjällen.
Ja klart att dom kräftorna var goa det är väl allt som kommer från småland !!!

Svar: Vi har klarat oss bra i Västra Hamnen men resten av Malmö har haft stora problem med översvämningar och annat skit. Gubben hittade jag i Köpenhamn, kunde ju inte låta bli att fota den siluetten såklart, hahahahahahahaha!
Kram till er i fjällen!
Anneli Esséus

#3 - - wintwig´s:

Det är inte fy skam det heller.
Hoppas solen visar sig för er idag.

Svar: Jo, det gjorde den allt Wintwig, jättehärligt!
Anneli Esséus

#4 - - Kerstins foto:

Låter inte helt fel och vilken bild du har till de tankarna. Perfekt!

#5 - - Esther:

Vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket Esther! Vad glad jag blir!
Anneli Esséus

Upp