Klänningen

En världskarta på en klänning? Vet inte om jag skulle vara så bekväm med en sån. Eftersom jag är utrustad med en något skenande fantasi kan ni kanske tänka er vilka repliker som dök upp i min arma skalle när jag såg den här?
-Hur står det till i Bermudatriangeln idag då? Är det hett söderut, och tja, ni förstår ju att JAG i alla fall aldrig skulle ta på mig den där, eller hur?
 
 
| |
#1 - - smultris:

klänningen är helt fantastisk... men jag hade inte heller kunnat använda den... jag har en tendens att känna mig som en clown i det mesta, även saker som jag skulle vilja använda...

men om jag bara hade vågat så hade fått plåga mig dygnet runt med din snuskiga fantasi :D

#2 - - Kerstins foto:

Haha, vi funkar på samma sätt alltså. ;) Vet inte om jag kan kalla den snygg heller, men rolig är den.

#3 - - Per-Anders:

Klänningen är ju hur cool som helst. Skulle inte alls ha något emot om sambon tog på sig en sådan (däremot tror jag sambon skulle ha väldigt mycket emot det).

#4 - - Rantamor:

Men Annelie jag tror att den klänningen skulle lämpa sig väl på din kropp, den va ju rolig och snygg...annorlunda.

Tjingelingen från Rantamor.

Upp