Såld!

För att göra en lång historia kort. Jag gillar inte "raggarbilar", är inte intresserad av gamla bilar, bryyyyyyr mig inte om bilar överhuvudtaget. Med undantag av Jösse husbil då såklart, men det är ju av en helt annan anledning, det är ju liksom inte bilen som är grejen där. Det är mer "huset" i bilen som är intressant. 😅
Poängen kommer snart, jag lovar.  Det finns en sensmoral nämligen, i detta inlägg. 
 
Hursomhelst, vädret är som det är och vi har svårt att bestämma vilken kust, öst eller väst, vi ska tillbringa vår sista vecka på. (Oooooops, det kommer att bli en lång historia i alla fall, jag ber om ursäkt!)
Vi bestämde oss för nånstans i mitten, Staffan kom den briljanta idén att överraska en fd kollega som har en säsongsplats på Välens camping. Sagt och gjort, vi körde dit med lite fnitter i sinnet och tänkte: vad snopna dom ska bli! 
Det var vi som blev snopna istället, för där stod vi med lång näsa. Dom åkte nämligen hem igår......😞
 
Men så vad blev det då av detta detta besök undrar ni. Jo. Titta vad som gled in på denna lilla fina camping! Herregud. Jag gick i spinn. Douglas, vilket fantastiskt jobb du gjort på denna bil, jag är helt såld. Bilen däremot är det inte, den är inte ens till salu kan jag säga. Och vem skulle ha råd att köpa? Det jobbet han lagt ner måste vara ovärderligt.
 
Sensmoralen då? Jo, inget besök är förgäves!  😅😅😅 Hade vi inte åkt hit hade vi ju aldrig fått se detta underverk!
 
Och snart ska flikvännen (frun, sambon?) börja göra iordning sin lilla "baby". Ska bli spännande att få följa det på Instagram! Hos detta par finns ju både fantasi och kreativitet. Vi önskar stort lycka till!
 
 
 
Solskyddet ovan vindrutan! Diskret spetslackad, tittar du inte ordentligt märker du det inte. 😍 Allt är gjort med finess på denna bil, inget skrikigt och inget skrytigt. 
 
 
Så lyfter man på huven.......😍 Nån av er som har ett sånt luftfilter? (För det är väl det det är? Jag kan inget om bilar som sagt 😂)
 
 
 
 
En liten kristallkrona minsann. 😍
 
 
Kolla in färgen!  Så snygg!
 
 
 
 
På tur med Jösse, Svemester | Husbilsliv, Nya upptäckter, Sommar | |
Upp