Gissleviks camping

En camping helt i min smak! Liten, familjeägd, ligger vid havet, inte direkt nybyggda dushar och toaletter. Och vad gör det? Egentligen använder vi ju bara toan när vi ska göra tvåan, so what iksom? Dushen, spelar ingen roll hur gammal den är, bara den är ren, och gör sitt jobb. Jag gillar det här stället skarpt! Inga partyprissar, inga barnfamiljer med ouppfostrade skrikande ungar, förlåt, men alla barn är faktiskt inte gulliga. Sorry om jag trampar nån på tårna, och jag vet inte ens hur mina egna barn uppfattades som små, troligtvis ganska gapiga.........emellanåt. 🙃
Här stannar vi ett par dagar. 
 
Vi har precis lämnat Sturkö camping, en stor fin camping med alla faciliteter du kan tänka dig, men det föll oss inte i smaken alls. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det , det är bara en känsla.  Ni känner säkert igen det, ni som köpt ett hus eller en lägenhet, man bara vet liksom. Men vad det är? Nobody knows......Man bara vet!
 
Solen har skinit från näst intill klarblå himmel idag, men det blåser fortfarande ordentligt. Gräs, vass och blommor nästan ligger ner, och det skummar på stranden.  Nån barnfamilj har nog varit här, i alla fall syns spår av barn på stranden, eller är det en vuxen med barnasinnet kvar? Ser lite förvälordnat ut för att vara gjort av ett barn......
Men detta betyder också att SUP- brädan fortfarande ligger i siit lilla ide. Farmor Krull vill ha plattvatten och lite mer värme i  luften. Hon är ju ingen atlet direkt......... Eller som jag hellre ser det, en livsnjutare. 
 
 
Länk till: Gissleviks camping
 
 
 
 
 
 
 
 
På tur med Jösse, Svemester | Blekinge, Husbilsliv, Natur, Nya upptäckter, Sommar | |
Upp