Påskdagen

Påskdagen inleddes med en joggingtur, lite längre än vad jag räknat med vilket bara blev en liten bonus. Efter det en god frukost, en skön dusch och lite avslappning. 
Vädret är fantastiskt men fortfarande inte den där värmen som gör att man vill sitta och slappa i en solstol ute. Men ut och gå, det är helt underbart! 
Sagt och gjort, Staffan och jag tog en tur på några kilometer, intog "sommarens" första Gin och Tonic på Strandkompaniet, en restaurang som ligger nån kilometer bort. Dock utan is då ismaskinen inte velat starta efter vinteruppehållet. 😅 Det blev rätt bra ändå. 
 
Vidare utmed stranden hemåt igen. Vågorna gick ganska höga idag, absolut inget standuppaddleväder, men en riktig entusiast var dock ute, gud bevare mig.........
Jag däremot, håller mig på land i sånt här väder, jag vill ha "plattvatten" när jag suppar! Och lite varmare i vattnet tack.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ditten och datten, På tur med Jösse | Husbilsliv, Natur, Skåne, Österlen | |
Upp