Ut på tur, aldrig sur!

Det är väl en sanning med modifikation för vissa i just denna familj. Lite sur innan tur, är väl mer med sanningen överenstämmande. Men efter, alltid glad och nöjd och som jag inbillar mig, också lite stolt. ;)
 
Idag blev det promenad i knappa milen i en helt underbar miljö. Kan med stor övertygelse hålla med om att Sverige är ett fantastiskt land så här på sommarhalvåret. Vi har fullkomligt översvämmats av dofter, färger och böljande landskap. Och för er som inte läst tidigare inlägg befinner vi oss i Löderup, på Österlen just nu. Ett ställe som får själen att vila.
Hade jag vetat vad jag vet idag hade jag i pension redan i tonåren. Omöjligt säger ni, ingenting är omöjligt säger Gunde!
Nåväl, life is good säger jag.
Imorgon bär det hemåt igen, suck........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På tur med Jösse | Foto, Husbilsliv, Natur, Nya upptäckter, Skåne, Sommar, Österlen | |
#1 - - FREEDOMtravel:

Underbara foton! Roligt att hitta in här! :)

Svar: Tack, vad roligt att du gillar dom! Det värmer verkligen. Brukar titta in hos er också ska du veta. 😊
Anneli Esseus

Upp