Norrviken

Så då var vi då äntligen på västra sidan av landet, som jag längtat. Inget fel på ostkusten, absolut inte, men på denna sidan har vi inte varit längre än till Kullahalvön. Nu befinner vi oss en liten bit längre upp, nämligen på Bjärehalvön.
Vad är det då med västkusten som jag längtar till? Vet inte, det saltare vattnet, maneterna, räkorna? 😂😂😂
 
Jag har ingen aning egentligen, båda sidorna har så mycket att erbjuda, och båda sidorna har ju sin charm.  
 
Vi har alltså korsat landet idag och vi landade på en ställplats som hör tilll Norrvikens Camping, vill man ha en fin strand får man nog åka nån annanstans, men visst går det bada. Fråga mig, jag har varit i två gånger och det var helt underbart. Ni vet den där känslan när man börjar suga in magen när går ner i vattnet? Den infann sig inte ens! Kan ju också bero på att det inte längre nån ide´ att ens försöka...... 
 
Nej nu var jag dum, sådär kvinnligt dum när man hela tiden ska ursäkta sin figur. Varför gör man det hela tiden? Promise to myself, sluta med det! Jag är för fan snart 64, det var väl fan om man inte ska kunna sluta skämmas för sin kropp hela tiden. 😩
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På tur med Jösse | Bjärehalvön, Foto, Husbilsliv, Natur, Skåne, Sommar, Uppleveser | |
#1 - - Anna /boihusbil.se:

Ingen ska skämmas för sin figur eller utseende över huvudtaget. Oavsett ålder, utseende, kön eller annat. Vi duger alla som vi är! Fina bilder som vanligt :) Jag gillar oxå Bästkusten!

Upp