Redigering pågår.

 Jag fullkomligt äääälskar att komma hem med ett fullproppat minneskort.
Mysdressen är på liksom glasögonen, sminket är avtvättat och ett litet glas vin står redo bredvid datorn,  kalaset kan börja! 
Vi börjar med minstingen i familjen, söt som socker.
 
 
 
 
 
 
Lycka, Porträtt | Fest, Foto | |
#1 - - Isabell Hedberg:

Men jag dör vilken näpen liten sötnos! :D

Svar: Hahahahahaha, ja det är en riktig liten goding. ♥
Anneli Esseus

#2 - - Josefin:

Åh vilken sötnos! :)

Svar: Visst är han, mjuk, go och alldeles underbar. ♥
Anneli Esseus

#3 - - Annette:

Fattar inget, har du skaffat kanin??? sen fattar jag inte glädjen i fotoredigering men jag ser ju värdet i det! Kanske når mig också en dag! Ha det gott!

Svar: Hahahahahaha, nej jag har inte skaffat några husdjur, varken kanin eller nåt annat.Jo, att redigera är ju jspännande, att få leka runt med olika redigeringar är nästan det bästa med fotograferingen.
Anneli Esseus

Upp