Det var längesen sist,

alldeles för länge sen kände jag. Nu för tiden tar jag bilder bara på känn, sällan på beställning. Eftersom jag inte har mitt företag kvar längre fotar jag som jag vill, hur jag vill och när jag vill. Att ta bilder som ska användas i  ett speciellt syfte kändes som en ny grej igen. Lite pirrigt, lite spännande och mycket kul. Och vad gör man inte för en vän? Bilderna är nu färdiga och skickas imorgon. Hoppas att det är nån som faller henne i smaken....;)
Hennes bilder får ni naturligtvis inte se, bilderna här är från vår ljuvliga promenad framåt kvällskvisten.
 
 
 
 
 
 
 
Ditten och datten | |
#1 - - Krönikören:

Det var så roligt att ha dig här och det blev sååå fina foton. Jag har fått massor med beröm. Klart du får visa dem! Du är så himla duktig.

Svar: Vad kul att du fått det! Och tack....♥
Anneli Esséus

Upp