Vilken fest!

Jag har inte hämtat mig ännu, beror kanske på åldern? 
Häromkvällen firade vi tre riktiga nollor. Ja inte bokstavligt då men tre kollegor fyller jämnt i år. 70,50 och 40. 
Herregud vilken kväll............. 
Lite bilder av de bästa kollegorna som finns!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ditten och datten | Restaurangbesök, Vänner | |
#1 - - Rantamor:

Förstår att det tar ett tag att hämta igen sig efter en sådan fest, bara glada lyckliga festprissar...och inte ett enda foto på dig ??
Näe idag har vi varit ute på Järnäsklubb, d blåste 16 sekundmeter och jag fick 238 bilder...det blåste så Rantafar fick hålla i fotografen. Tur jag hade stativet.

Nu ska jag lägga upp en blåsig havsblogg.

Tjingelingen från Rantamor.

#2 - - wintwig´s:

Minnesvärda stunder och ögonblick. Du är väldigt duktig på att fånga dem i dina fotografier.

Svar: Tack så mycket wintwig! Vad roligt.
Anneli Esséus

Upp