Ledig, lat och lite solbränd

Makens semesterkeps är på, solen lyser från klarblå himmel och imorgon ska jag till frissan. Gode Gud i himlen så efterlängtat. Mitt huvud har förvandlats till en enda stor hårboll, jag blir helt galen på det här, saxen ska gå varm imorgon, sanna mina ord!
 
 
 
 
Ditten och datten | |
#1 - - Lotta:

Härliga tid, sanna mina ord :)

Svar: Visst är det så Lotta!
Anneli Esséus

#2 - - Rantamor:

Måste få se hur det ser ut efter klippet,
tycker du är fin som du är, ett burrigt penntroll...
hahahaha.
Idag har vi 29 i skuggan.
Hittade grannen 85 ute i solstolen och sa
inte ska du sitta ute i denna värme,
nej jag hörde det på tv i morse att gamgubbarna skulle dö av värmen, så jag satte mig ut för att se om det var sanning....

sen skrattade han så där plirigt.
Få nog se till han å vattna han lite idag.

Tgingelingen från Rantamor.

Upp