No more fucks to give!

På Malmö Arena, på internationella kvinnodagen, kan det bli mer passande? Jag är lite kär i denna kvinna, denna starka och samtidigt otroligt sköra människa. Hade nog däremot lite för höga förväntningar denna gång. Missförstå mig inte! Showen är ursnygg, superproffsig och mycket sevärd! 
Men, jag när jag såg hennes förra show, "Dyngkåt och hur helig som helst!", blev jag helt golvad. Det blev jag inte denna gång. Men ändå, klart sevärd! 
Om man följer hennes pod, ja då har man liksom hört det förut....... och nej jag följer inte podden längre, slutade för ett tag sen. Började bli lite för politiskt färgad. I en färg jag inte gillar. 
 
 
 



Ditten och datten | |
#1 - - Anna Christina:

Dottern var på den när den gick i Göteborg. Och kom hem till maken med en tatuering på handleden. Så imponerad var hon. :)

Svar: 😂 Härligt! Jag tycker likadant, hon ÄR bra. Det är nog bara vi gamlingar som är lite svåra att övverraska, vi har sett och hört det mesta redan. 😂😂😂
Anneli Esseus

Upp