Dessa ljuvliga sommarkvällar

 
Lycka | Foto, Sommar | |
#1 - - Mirre Sweetwords:

Så fin bild

Svar: Tack så mycket Mirre! ♥
Anneli Esseus

#2 - - Jenni Lenita:

Åh helt fantastisk bild 😍

Svar: Tack så hemskt mycket Jenni!♥
Anneli Esseus

#3 - - Josäfin Andersson :

Såå härlig bild :D

#4 - - Josäfin Andersson :

Såå härlig bild :D

Svar: Tack så mycket Josäfin! ♥
Anneli Esseus

#5 - - Linda - The pink grapefruit:

Härliga färger i bilden! Nu blir jag sugen på att gå ut och fota. :)

Svar: Tack Linda! Kul att få inspirera. Ta tillvara på lusten och ut med dig! ♥
Anneli Esseus

#6 - - Svart-Stina:

Snyggt fotat :)

#7 - - Lillan:

Magiskt.. nu vill jag också ut med kameran men med över 30 grader i skuggan tror jag att jag skjuter på det lite.. :P

Svar: Tack så mycket Lillan! Men med 30 grader i skuggan hade jag också väntat lite. ;)
Anneli Esseus

#8 - - M:

Vilken fin bild

Svar: Tack så mycket M! ♥
Anneli Esseus

#9 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Härlig bild! Sommarkvällar är verkligen underbara :)

Svar: Tack så mycket Annie, det är verkligen härligt. Fast inte just idag, här i Malmö öser regnet ner..... :(
Anneli Esseus

#10 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

I Linköping öser regnet också ner, men det är också lite mysigt :P

#11 - - Mikaela:

Vilka underbara bilder :D

Svar: Tack så mycket Mikaela! Det värmer mitt gamla hjärta.... ;)
Anneli Esseus

#12 - - Emmelie - mamma till två och sjuksköterska.:

fridfull bild.

Svar: Tack så mycket Emmelie!
Anneli Esseus

#13 - - Ida - foto & häst:

Så himla vacker bild!

Svar: Tack Ida!
Anneli Esseus

#14 - - Catarina:

Fin bild :)

Svar: Tack Catarina!
Anneli Esseus

#15 - - Linnéa:

Vackert! Det är verkligen något med ljuset den här tiden på året :)

Svar: Tack! Ja visst är det, finns inget så härligt som en ljummen sommarkväll.
Anneli Esseus

#16 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Ahhhh sommar alltså <3 Bästa!

Svar: Visst är det underbart! Och tack för kommentaren. ♥
Anneli Esseus

#17 - - Jasmine:

Jag gillar bilden!
Önskar dig en fin start på juli månad.
Kram

Svar: Tack, och tack detsamma!
Anneli Esseus

#18 - - Marina:

Vacker!
Jag får en känsla av ro i bilden.

Svar: Tack Marina! ♥
Anneli Esseus

#19 - - Hanna Karlsson:

Vilken fin bild!

Svar: Tack Hanna! ♥
Anneli Esseus

#20 - - Days by Johanna:

Otroligt vacker sommarbild

Svar: Tack så mycket, det värmer mitt lilla hjärta! ♥
Anneli Esseus

#21 - - malingisela.blogg.se:

Fantastiskt fin bild!

Svar: Tackar, tackar! Så glad jag blir!
Anneli Esseus

#22 - - Ida:

Helt fantastiskt underbar bild :) Förgyllde verkligen min tillvaro innanför väggarna på sjukhuset idag! Tack!

Svar: Nämen tack! Vad härligt! Kram på dig! ♥
Anneli Esseus

#23 - - Angelica:

Men gud, vad vackert!!

Svar: Tack snälla du! ♥
Anneli Esseus

Upp