Den lilla lyan

i vackra Stocksund i Stockholm, där en vän bor, är precis ett sånt ställe man drömmer om.
Fönsternischerna, bara dom gör mig salig, sådana har jag alltid velat ha.................. suck. För att inte tala om väggarna, så läckra.
 
 
 
 
 
 
 
 
Lotta tycker precis som jag att kombon lakrits/choklad måste vara ett av världens bästa påfund.
Två burkar av dessa ljuvligt smakande kulor gick åt under mitt besök. Bra jobbat va?
 
 
Lotta är en härligt kul typ. Snabba repliker och understundom utrustad med en vass tunga.
Skriva kan hon också, både blogg och böcker, och hon skriver bra.
Nyfikna? Läs här!
 
Ditten och datten | Stockholm, Tips, Vänner | |
#1 - - Krönikören:

Åh! Men alltså - vilka foton! Lika ljuvliga som chokladgodiset. Så skönt att umgås med en härlig människa som du. Att kunna vräka i sig godis utan att nån höjer på ett ögonbryn är ett plus 😁
Så roligt att du kom. Och tack snälla du för fina ord. Pösspårej.

Svar: Hahahahahaha, här höjs inga ögonbryn för lite godis, jag är en riktig godisråtta!Fina ord? Jag säger bara som det är Lotta!
Anneli Esséus

Upp