Äckligt?

 
Näääe, precis en sån där skulle jag vilja ha nu!
Det är en sån dag idag.
Ditten och datten | Ätbart | |
#1 - - Rantamor:

Jamen du det där såg då inte äckligt ut,
hur menar du nu ??

Tjingelingen från Rantamor och jag hoppas att ni har kryat på er från alla barnbarnsbaciller....

#2 - - Rantamor:

Eller du kanske menar att detta ÄR äckligt,
och du nu ska bara äta .....
sådärnaturlitgt och sådärsalladsnaturligt...
så där som vi inte äter...

Håll idetisåfall...

Svar: Hahahahahaha, nä, jag tycker inte att det är ett dugg äckligt. Det är jättegott, men inte så nyttigt kanske. Oftast tycker jag ju faktiskt att det nyttiga är godare men inte i det här fallet, jag ÄLSKAR feta korvar, men dom ska vara kryddiga!Vi har inte hämtat oss riktig ännu, fortfarande lite hostiga och snoriga tyvärr, men det var det värt. ;)
Anneli Esséus

Upp