Så var det slut för denna gång.

Malmöfestivalen är slut och stan har återgått till sitt vanliga jag igen. Det har varit stök och bök förstås, som alltid när det blir stora folksamlingar, fester och fylla. Det är baksidan på det hela. Men det är också en fantastisk tillställning, det går inte ens räkna upp allt som erbjuds under festivalveckan. Konst, teater, film, massor med musik och god mat för att bara nämna några. Tack Malmö Stad!
 
Jag som jobbar natt har inte kunnat gå och se allt men lite godbitar har jag plockat ändå. Mackan tex från Scandwich var fantastisk, en veganmacka med härliga smaker som tilltalade alla mina smaklökar. Mumsigt värre, dom som säger att vegetariska rätter är smaklösa vet inte vad dom pratar om!
Mina damer och herrar, #manymorot
 
 
 
Sen har vi såklart lyssnat på musik, massor av härlig musik! Här finns något för alla. Som tex Soul Revelation!
 
 
 
 
 
 
 
| Fest, Malmö, Musik, Ätbart | |
Upp