Mat, vänner och vin

Min äldsta vän Lotta, (och då menar jag inte åldersmässigt!) och hennes tre härliga barn, har varit i Malmö och hälsat på över helgen. Vilken härlig helg och vilket skönt gäng! Det här kommer jag att minnas länge länge.
Det har varit god mat, pajade desserter, griskind, morotspure´ och vin. Det har varit skratt, nån liten rörd tår, mat, vin och massor av skratt igen. 
 
Gammal vänskap är som gammalt vin, det blir starkare med åren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ditten och datten | Fest, Vänner | |
#1 - - Emilia Åkerberg:

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket Emilia!
Anneli Esséus

#2 - - Krönikören:

Vilka härliga bilder!
Gillar det där maken ser ut att ha kroknat med Lotta tjoar! ;)

Svar: Älskar den där bilden! Visst är den skön! Det är dock inte så illa som det ser ut, han letar efter något i min handväska...... :)
Anneli Esséus

#3 - - Krönikören:

... medan Lotta tjoar, ska det stå.

#4 - - Rantamor:

Alla tycks bli glada i ert sällskap !!
Log också åt bilden där Staffan fallit i lite trans medan någon jublar vilt...
Vilken helg ni har haft.

Tjingelingen från Rantamor.

Svar: Hahahahaha, visst är den härlig! Fast det är inte så farligt som det ser ut, han letar bara efter något i min handväska.
Anneli Esséus

Upp