Som en skit i en pisspotta!

Det är väl ungefär som en sån jag känner mig just nu. Ja, ni ser ju själva. Håret på ända (fast det är det ju alltid) osminkad och med mysdress på. Men om man nu har gett sig den på att gå utanför sina bekvämlighetszoner, så får man väl bjuda även på sånt här. Vid min ålder har man ju inte så mycket illusioner kvar, man vet att alla har sina dagar. Och jag har några av dem nu. Igen! Huvudet bankar, snoret rinner och hostan är förbannat irriterande. 
Men det är inte det värsta. Jag skulle shoppat idag, ordentligt. Sorgen är stor, mycket stor.  
 
 
 
Klagomuren | Bekvämlighetszoner | |
#1 - - Rantamor:

Stackare där !!
Skickar en kram..så här på avstånd..=)

Kram från Rantamor.

Svar: Tack Rantamor, den värmde skönt. ;)
Anneli Esséus

#2 - - Sassa:

Men lilla du, igen! Livet är inte rättvist,
Kram o krya på dig (från en som hostat 3 veckor)

Upp