Årets bild.

 Det pågår överallt, man utser årets bild, årets idrottsbedrift, årets klantarsle, årets artist, you name it. Men vilken av mina egna bilder blev 2014 års bild? Jag väljer efter hjärta och känsla, inte teknik och komposition. Jag älskar färgerna, de hotfulla molnen i bakgrunden, havet, minnena som bilden väcker och framför allt älskar jag ju dessa ungar! Det här är en bild jag ofta återkommer till så det får bli min vinnare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barn, Barnbarn, Familj, Lycka | Barn, Foto | |
#1 - - Krönikören:

Nu är du lite snål va? Du kan väl bjuda på årets bildER?

Svar: Fniss......
Anneli Esséus

#2 - - Per-Anders:

En riktigt härlig bild!

Svar: Tack!
Anneli Esséus

#3 - - Bildmagi:

Underbar bild :-)

Svar: Tack!
Anneli Esséus

#4 - - Anna:

Bra val.
Underbar bild!

Svar: Tack!
Anneli Esséus

Upp