Det blir mindre och mindre

uppdateringar här av nån anledning, jag vet egentligen inte varför. Kan det vara vintern kanske? Det blir inte så många bilder tagna. Det är regnigt, grått och trist ute, man tappar väl lite motivation. 
Eftersom jag jobbar natt ser jag inte så mycket dagsljus den här tiden av året, det är mörkt när jag åker hem och det är mörkt när jag stiger upp. 
Nåväl, den här helgen har jag varit ledig och lördagkvällen tillbringades tillsammans med goda vänner på Victoriateatern. Ett fantastiskt ställe, här tar du med dig din egen mat och dricka, sitter ner vid ett bord och avnjuter valfri konstert. Denna kväll njöt vi av Tjorbjörn Risagers raspigt heta bluesröst. Vi har sett honom några gånger tidigare och vi har aldrig blivit besvikna, det blev vi inte denna gången heller, tvärtom, han och hans band The Black Tornado, blir bara bättre och bättre för varje gång. 
 
 
 
 
 
Tyvärr tar även dessa kvällar slut, på återseende Thorbjörn!
 
| Musik, Tips, Vänner | |
Upp