Sorgligt

I fem veckor har jag tränat Bootcamp. Flera gånger i veckan har jag alltså helt frivilligt utsatt min arma kropp för än det ena och än det andra tills jag varit totalt utmattad. Svetten har lackat och träningsvärken har varit en ständig följeslagare. Men ack så kul jag har haft och ack så nöjd jag är. Sorgligt bara att nu är det över, nu gäller det bara att hålla uppe den där konditionen jag faktiskt fått, men det ska nog gå, för träningsglädjen har vaknat igen. Den här träningsformen passar mig som handen i handsken. Jag känner mig stark, rörlig och stolt över att ha genomfört det här. 
Att man faktiskt kan ådstakomma en sån förbättring på bara fem veckor är helt fantastiskt egentligen. Och det tack vare en engagerad, peppande och duktig tränare. Tack du sköna människa!
 
 
Ditten och datten | Träning | |
#1 - - olivias | mode, foto & vardag:

så fin bild!

Svar: Tack Olivia! ♥
Anneli Esséus

Upp