Dags för flädersaft!

Det var alldeles för längesen jag gjorde det här. Varför? Det är ju såååå gott, och för att inte tala om lilla drinken med gin och fläder, jösses vilken höjdare. 
 
 
 
 
Blir du också sugen? Receptet jag använde mig av hittar du här!
 
Ditten och datten | Tips | |
#1 - - pineapple resort:

Fina bilder :)

#2 - - Rigmor:

Sparar receptet ifall jag springer på fläder någonstans...Nu vet jag att det bara är under en kort tid som blommorna är användbara, så jag får väl springa snart...Och det är ju så otroligt gott också!!
Sista bilden är som ur en kokbok, eller saftbok då...sälj dina bilder vännen!!
Kram kram

Svar: Det ÄR en kort tid man kan använda blommorna men jag läste nånstans att man faktiskt kan frysa blomklasarna och göra saft när man har lust. Det är ju inte alltid man har varken tid eller lust att göra det just när de blommar. Och tack snälla för dia fina ord om bilderna!
Anneli Esséus

Upp