Det oranga kuvertet

Idag är ingen bra dag.
Någon har hållit på att borra i en vägg vilket gjorde att jag inte fick sova så länge som jag borde efter nattjobbet, trots öronproppar kan tilläggas. Nu har han/hon slutat men jag är vaken. Och adrenalinstinn.
Jag har skrivit ett negativt laddat brev till vår bostadsrättsförening och kräkt ur mig lite ilska. Inte för borrandets skull naturligtvis, det finns andra saker som bekymrar mig. Men det största problemet kvarstår, jag öppnade det oranga kuvertet. Det borde jag inte gjort.
Det får bli ättestupan när man fyller 65.
 
 
 
 
 
 
Tankar och funderingar | |
#1 - - Lotta:

Jag har inte öppnat mitt kuvert än..törs inte..fast jag får tillbaks på skatten :)

#2 - - Lotta:

Jag har inte öppnat mitt kuvert än..törs inte..fast jag får tillbaks på skatten :)

#3 - - Annette:

Mitt kuvert är ingen räkmacka heller. Men jag kan lova dig att det går att leva på mindre än man är van vid.. och ha det bra när man väl lärt sig att koka sina bönor själv ;-)
Kram

Upp